Thursday, September 6, 2012

Joia Moto

Un motociclist,proaspat casatorit,abia astepta sa iasa in oras cu ceilalti bikeri sa petreaca.
Asa ca ii spuse sotiei:
- Scumpa mea, vin repede.
- Unde mergi iubitel? intreba sotia.
- Merg pana la Rabbit Club iubirea mea. Sa beau o bere.
Sotia spuse:
- Vrei bere dragostea mea?
Deschise usa de la frigider si ii arata 25 de tipuri diferite de bere, din 12 tari diferite: Germania, Olanda, Japonia, India...
Bikerul nu stia ce sa faca, sigurul lucru pe care a fost in stare sa il spuna a fost:
- Da, acadeaua mea... dar la Rabbit Club... stii tu... iti mai da cate un pahar de rachie...
Nu a apucat sa termine fraza ca sotia il intrerupse:
- Vrei rachie iepuras? si scoase din spais 7 sticle cu diferite tipuri de rachie:prune,caise,pere...
Bikerul devenise cam palid, dar spuse:
- Da, motanel, dar la Rabbit Club e astazi Joia Moto si se fac tot felul de mancururi delicioase... Nu stau mult, vin imediat. Promit. Ok?
- Vrei gustari papusel?
Deschise cuptorul si scoase 5 tavi cu diverse gustari aburinde (aripi de pui, ciuperci, coaste de porc...)
- Dar draga mea... la Rabbit Club... stii,sunt bikeri,se mai injura, se vorbeste urat...
- Vrei vorbe urate draga?
'AUZI BA P**A! BEA-TI IN PLM BEREA CU NENOROCITA AIA DE RACHIE SI MANCA-TI CACATELE DE GUSTARI, PENTRU CA ESTI INSURAT, SI NU MERGI NICIUNDE!!! CLAR NENOROCITULE?!!!'

Pe toti ceilalti va invitam joi 6 septembrie incepand cu orele 20.00 la...

SALATA DE ARDEI COPTI CU PIREU SI GRATAR

Pret 7 lei.

Va asteptam!

No comments:

Post a Comment