Friday, January 14, 2011

AMAR

Daca nu protestam si nu tragem semnale de alarma in privinta scumpirii aberante a benzinei,s-ar putea ca in cativa ani sa ajungem sa citim pe forum anunturi de genul:

Dragi prieteni,va asteptam si in acest weekend la AMAR (Asociatia Motociclistilor Anonimi din Romania).Azi il vom cunoaste pe un nou membru al asociatiei noastre.Te rog sa te prezinti...
-Salut prieteni,numele meu este Sorin si sunt motociclist.(Aplauze)
-Salut Sorin,esti dependent de motociclism?
-Recunosc,sunt dependent dar cu ajutorul vostru sper sa ma las de acest viciu(Aplauze prelungite)
-De cat timp nu ai mai bagat benzina?
-De aproape 6 luni de zile(Aplauze furtunoase)
-E un inceput bun!Cum te descurci?
-La inceput mi-a fost mai greu dar acum mi-e mult mai usor.Mersul pe jos mi-a facut picioarele mai frumoase iar in autobuzul 33 am intalnit niste oameni minunati.Tot traseul ascult manele cu nea Scarlat,soferul.Cred ca este inceputul unei frumoase prietenii.
-Bravo,Sorin!Avem nevoie de motociclisti ca tine.Cred ca esti pe drumul cel bun.Si acum haideti cu totii in excursia noastra saptamanala pe jos in Parcul Copiilor!

Ce vreau sa va spun,in final:sunt motociclist si sunt dependent de benzina!Nu-mi place cand aceste corporatii vor sa-mi ia placerea mersului cu motocicleta.Nu vreau sa-mi schimb stilul de viata pentru ca niste corporatisti fara scrupule vor sa se imbogateasca.Am luptat impotriva comunistilor care imi dadeau benzina pe ratie si voi protesta si fata de acesti capitalisti.

Va salut.Ne vedem la benzinarie!

No comments:

Post a Comment