Bineinteles ca am tot lalait-o cu motorul si abia vineri seara ne-am apucat de montat. I-am chemat pe Adi si Pufa sa ne ajute. Dar fara Arthur si Alex nu ne descurcam oricum.
Ne-a injurat Stela o tura pentru cum arata magazinul dupa ce am terminat noi cu motorul.
Prima tura cu motorul la 3 dimineata.Am ajuns la Caransebes. Daca va intrebati de ce mergea motorul asa de incet e pentru ca frana de spate era blocata.Iar frana fata nu prindea. Sorin a tot mers in probe si tot se strica cate ceva. Asa ca am hotarat sa nu mai mearga in probe.
Aici curgea benzina.
Aici s-a blocat ambreiajul.
Au venit si sirbii cu niste motoare foarte tari. Ca de obicei, au fost foarte de treaba, seara am facut un foc si i-am chemat si pe ei cu noi.
A fost si un atas. Din pacate a fost singurul.
Pascota al batran a avut un ghinion teribil.I s-a rupt cadrul vineri si sambata lantul, iar duminica nu a mai pornit.
Pozitia la start.Sorin a plecat de pe locul 6. A ratat startul deoarece s-a gandit el sa-i lase pe baieti in fata, sa nu-i incurce.
A reusit sa depaseasca un sirb in turul 4, iar in ultimul tur a mai facut un sirb in ultima curba.
In clasamentul general a iesit pe locul 5, cu 11 puncte. Suntem foarte multumiti de rezultat mai ales ca saptamana asa am sincronizat carburatoarele si ii punem alte gume. Si poate schimbam si franele.Baieti, fiti pregatiti!
Multumim sponsorilor Resin Corse, Furygan, Mushin Security si Repsol.
Cateva poze de pe circuit.
Ne vedem sambata 7-8 august pentru Viteza pe Aeroport - liga 2 CNI Etapa 2 Caransebes.
Impresii de la Caransebes? Ce s-a intamplat pe-acolo?
ReplyDeleteAcum il pun pe Sorin sa scrie un reportaj:)
ReplyDeletehehe ... nici nu ma gindeam ca se tin si la timisoara curse de oldtimere ...
ReplyDeleteF frumos ce faceti ...
tineti-o tot asa